Povežite se sa nama

Vijesti

JAVNI SERVIS DOTAKAO DNO: Raonić postao batina u rukama MANS-a, a RTCG oružje za propagandu i jeftino ”aferašenje”

Objavljeno

-

Podijeli ovo na društvenim mrežama
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

‘Oslobođenje“ koje su nam krlerofašističke, neočeničke i izdajničke snage donijele 30. avgusta prošle godine nije zaobišlo ni Radio televiziju Crne Gore (RTCG), koja se od Javnog servisa, pretvorila u javnu kuću u kojoj orgijaju jeftini aferaši i diletanti. RTCG je samo kolateralna šteta ukupnog urušavanja Crne Gore, a trenutni direktor Boris Raonić figura kojoj nedostatak profesionalnog integriteta, novinarskog iskustva i etičkih normi, predstavlja samo preporuku za posao propagandne toljage koji trenutno obavlja

Crna Gora nakon 30. avgusta i dolaska vlasti sačinjene od neočetnika, vjerskih ekstremista, intelektualno limitiranih i moralno sumnjivih političkih izdanaka paramedijskog i NVO sektora, sve dublje tone u društvenu apatiju.

Država je toliko zasuta ”slobodom” da pod njenim teretom propada u vrtlog političko-socijalnog bezdana.

”Oslobođenje” koje su nam klerofašističke, neočetničke i izdajničke snage donijele 30. avgusta prošle godine nije zaobišlo ni Radio televiziju Crne Gore (RTCG), koja se od Javnog servisa, pretvorila u javnu kuću u kojoj orgijaju jeftini aferaši i diletanti, iz dana u dan vrijeđajući ne samo profesionalnu etiku već i zdrav razum.

Jučerašnji skandal, kada je u centralnoj informativnoj emisiji, Dnevniku u 19:30 sati, u potpunosti ignorisana posjeta poljskog predsjednika Adžeja Dude koji se na Cetinju sastao sa predsjednikom Crne Gore Milom Đukanovićem, je samo nastavak sramne uređivačke politike koju forsira nova rukovodeća struktura RTCG-a. Ignorisanje posjete i ne treba da čudi, s obzirom da je upravo Đukanović meta besprizornih hajki za koje je posljednjih mjesci zadužen novoostrašćeni Javni servis.

”Sloboda” na RTCG-u

Nakon što je početkom avgusta izabran za generalnog direktora RTCG-a, Boris Raonić – vedeta NVO sektora, politički analitičar u pokušaju i propali voditelj radio emisije sa višesatnim iskustvom u novinarstvu, postarao se da se ”sloboda” ubrzo osjeti na Javnom servisu.

Iako je na čelu RTCG-a bio manje od mjesec, Raonić je 5.  septembra osigurao da njegovo ime ostane upisano zlatnim  slovima u istoriji propagande, manipulacija i beščašća kad je u etar lansirana informacija da je na Belvederu pucano na policiju.

Manje je bitno što je ta informacija iznenadila kako učesnike protesta na Belvederu tako i policiju, koja i pored najboljih namjera nije mogla da opravda ovakvu propagandnu orgiju beščašća nakon objave ”ekskluzive” sa lica mjesta. Takođe je izgleda bilo manje bitno što je RTCG umjesto da je uputio izvinjenje za brutalne laži, nastavio da srlja u jamu manipulacija.

Ovaj događaj i zvanično je označio dolazak ”slobode” na RTCG koji je u posljednjih dva mjeseca postao najprljavija batina u rukama kreatora afera bolesno opsjednutih bivšom vlašću, a posebno likom i djelom predsjednika Crne Gore Mila Đukanovića.

RTCG – toljaga u rukama Vanje Ćalović

Nakon skandaloznog izvještavanja sa Belvedera, novi rukovodeći tim RTCG-a pokazao je ko će da bude njihova glavna meta i jasno stavio do znanja da će preuzeti uređivačku politiku koncerna Vijesti, pod dirigentskom palicom reciklirane vladine funkcionerke, NVO vedete Vanje Ćalović Marković.

Vanja Ćalović Marković – urednica ”afera” na Javnom servisu

Nova uređivačka struktura na čelu sa Ćalović-Marković, od nesrećnog Raonića i RTCG-a u rekordnom roku napravili su batinu za obračun sa predsjednikom Crne Gore Đukanovićem i članovima njegove familije prema kojima već godinama, ako ne i decenijama gaje patološku mržnju.

S obzirom da je posrnuli režimski koncern Vijesti izgubio sav uticaj na javnost Crne Gore koji je nekad imao, gore pomenutim propagandnim djelatnicima, bio je potreban RTCG kao nova platforma sa koje će plasirati svoje laži i ”afere”. U ovom naumu imali su punu podršku vrha vlasti na čelu sa premijerom Zdravkom Krivokapićem i njegovim potpredsjednikom Dritanom Abazovićem, koji su na mig skakali da se priključe propagandnim orgijama MANS-a i rukovodstva RTCG-a.

Pandora orgija

Na prvi propagandni udar se nije puno čekalo. RTCG je početkom oktobra, kako su to nekad radile posrnule Vijesti i jedna ispostava srbijanskog KOS-a, lansirao svoje prvo propagandno čedo pod naslovom ”MANS: Đukanovići skrivali vlasništvo u preko pet država”.

Tom prilikom duboko kompromitovanoj direktorici MANS-a Vanji Ćalović Marković data je prilika da u udarnom terminu od propagandnih bljuvotina iskopanih iz ”Pandorinih papira”, iskonstruiše ”aferu”, i iznese niz neutemeljenih kleveta na račun predsjednika Crne Gore. Dovoljna podloga za ”aferu” Vanji i Borisu Raoniću bilo je to što je predsjednik države u periodu kad nije bio na državnoj funkciji, osnovao firmu koja nije imala ni bankovni račun!

To Raoniću i uredništvu Javnog servisa nije smetalo da Ćalović -Marković uživo prenose, dok konstruiše prazne priče o ”Đukanovićevom računima”, pa da je zatim ugoste u udarnom dnevniku i da joj nakon gostovanja na režimskoj TV Vijesti, gdje se propisno obrukala, daju priliku za ”popravni” u jutarnjem programu!

Sve u svemu, RTCG je dao prostor prilično opskurnoj individui umješanoj u skandal sa zoofilijom, da iznosi najgore optužbe na račun predsjednika države bez ikakvih validnih dokaza. Raoniću i uredništvu RTCG-a na tome bi pozavidejli Vijesti, štampana ispostava KOS-a i srbijanski tabloidi u danima najveće hajkačke slave.

Saliven za spas grantoprežačice

Raonićev Javni servis je u besomučnom hajkanju išao toliko daleko, da su u cilju oravdavanja prazne i neutemeljene priče nepopularne grantoprežačice, objavili intervju sa izdavačem “Pandorinih papira”, Dru Salivenom,  inače stanovnikom sive zone propagandnog beščašća.

Saliven je naravno, stao u odbranu svoje koleginice Ćalović – Marković ističući da ona nije ništa otrkila jer, jelte, “Đukanović zna kako da sakrije pare”.

Ukratko – Javni servis dao je prostor kranje opskurnim marginalcima da bez ikakvog dokaza targetiraju i kreiraju afere na račun čovjeka kojeg su na predsjedničkim izborim 2018. godine u prvom krugu, ubjedljivom većinom izabrali građani koji finansiraju isti taj Javni servis!

Nakon Pandore – Palermo

Da je javni servis potpuno preuzeo modus operandi MANS-a, i paramedijskog sektora postalo je kristalno jasno kada su Raonić i uređivački tim nastavili sa zasipanjem crnogorske javnosti novim ”aferama”.

RTCG preuzeo uređivačku politiku Vijesti

Nakon propasti Pandore, RTCG je nastavio sa patološkim insistiranjem na targetiranju Đukanovića, pa su u nedostatku nečeg konkretnog počeli da se hvataju za inostrane medije koji su navodno u ko zna kom kontekstu pomenuli Predsjednika Crne Gore.

To je ”oslobođenom” RTCG-u bilo dovoljno za pokušaj lansiranja nove propagandne orgije, ovoga puta preko portala, pod naslovom ”Afera pranja 20 miliona eura drma Albaniju, pomenut i Đukanović”.  Da stvari budu još tužnije, propagandna bijeda režirana o trošku crnogorskih građana imala je i nastavak pod naslovom ”Hoće li se istraga iz Italije prenijeti u CG?”.

Za novi ”oslobođeni” RTCG ništa ne vrijede demanti iz  kabineta Predsjednika, zatim javno od Đukanovića, Prve banke, nedostatak dokaza, očiglednost patološke potrebe za blaćenjem jedne od krovnih državnih institucija… Raoniću  i njegovom Javnom servisu su neutemeljene spekulacije i paranoidno-šizofrene konstrukcije vedete grantova, bitnije od kakvog takvog ugleda Javnog servisa, profesionalne etike, a patriotizam i osjećaj odgovorosti prema državi da ne pominjemo.

Suprug Vanje Ćalović spreman da uleti sa klupe kad god čuje pištaljku

Instant diplomac za najprljavije poslove

U čitavoj ovoj priči ne treba zaboraviti ni instant-diplomca Nikolu Markovića, muža NVO vedete iz MANS-a, koji je bio kandidat za generalnog direktora Javnog servisa.

Marković koji je čudesno završio fakultet i stekao diplomu u roku od pet dana, nije izabran za direktora RTCG, ali je dobio utješnu nagradu kada je krajem oktobra postao v.d. direktora RTV Nikšić.

Muž Vanje Ćalović nije razočarao, pa je lokalnu TV stanicu pretvorio u povraćaonicu za propagiranje sumnjivih likova iz kriminalnog miljea, sa istorijom sklonosti ka porodičnom nasilju, samo zato što su spremini na iznošenje masnih kleveta na račun Mila Đukanovića.

Kolateralna šteta

Jasno je da je nakon dolaska ”slobode” teokratska vlast odlučila da na propagandnom planu uradi sve što je u njihovoj moći da se obračuna sa jedinom institucijom koja je preživjela toksični uticaj destruktivaca uguranih u Vladu od strane paramedijskih i crkvenih krugova uz preporuku inostranih bezbjednosno-obavještajnih centara.

RTCG je tu samo kolateralna šteta, a trenutni direktor Boris Raonić figura kojoj nedostatak profesionalnog integriteta, novinarskog iskustva i etičkih normi, predstavlja samo preporuku za posao propagandne toljage koji trenutno obavlja.

Podijeli ovo na društvenim mrežama
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Klikni za komentar
Prijava
Notifikacija
guest
0 Komentara
Inline reakcije
Prokomentarišite i vi
Sponzor

Najčitanije