Povežite se sa nama

Medijsko reketiranje

”MEDIJSKI GANG” AND CO Kako funkcioniše propagandno-politička fabrika laži i ”afera”

Objavljeno

-

Podijeli ovo na društvenim mrežama
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Medijsko-propagandna spin-mašina proruskog, svetosavskog, režimskog glasila bliskog Srpskoj pravosalvnoj crkvi (SPC) V(ij)esti ponovo je aktivirana nakon što je u sramotnom pokušaju da od svog ”novinara” Seada Sadikovića koji je napao grupu mladića i oteo im crnogorsku zastavu, pokušala da napravi žrtvu.

Tipično je za medijsku firmu koja je u javnosti poznata pod imenom ”medijski gang” ili ”medijska mafija” da koriste laži i manipulacije, da bi, uz neizostavnu političku podršku aparatčika iz nove vlasti i saradnika iz NVO sektora, ostvarili svoje opskurne namjere.

Ovakav obrazac ponašanja kada je u pitanju kreiranje afera je zaštitini znak ”medijske mafije” a ”pendrečenje” od strane njihove ekipe potpomognuto, političkim izvršiocima na svojoj koži najbolje je osjetilo uredništvo portala Aktuleno, a posebno jedan od osnivača naše medijske kuće biznismen Zoran Bećirović.

Vijesti i Dan krivicu prebacuju na MANS

U petak je u Osnovnom sudu u Podgorici održano ročište po tužbi Bećirovića i Caldero trading LTD-a, protiv NVO MANS-a, Jumedija monta u čijem je vlasništvu dnevna novina Dan i koncerna Daily Press u čijem su vlasništvu novina, TV i portal Vijesti kao i propali nedjeljnik ”Monitor”.

Bivši zamjenik glavnog i odgovornog urednika Dana Nikola Marković i njegova supruga Vanja Ćalović: Uhvaćeni u fabrikovanju afere

Što se tiče samog ročišta, trio osvjedočenih medijskih i NVO fabrikatora afera, što je i očekivano, pokušavali su na sve načine da se opravdaju i izbjegnu odgovornost za svoje postupke.

Asistent u Istraživačkom centru MANS-a Lazar Grdinić kazao je da njegova NVO nije istraživala Zorana Bećirovića, već je ”predmet istrage bila predsjednica Vrhovnog suda Vesna Medenica i njena imovina”. Advokat Daily Pressa Branislav Lutovac, sada se u ime svojih klijenata ograđuje i po svaku cijenu ističe da”Vijesti nijesu iznosile svoje vrijednosne i činjenične sudove, već su prenijele saopštenje MANS-a”.

Isti slučaj je i sa dnevnom novinom Dan, čiji je predstavnik na ročištu pojasnio da je taj list prenio saopštenje MANS-a jer su ”istraživali poslove predsjednice Vrhovnog suda, koja je kao javni funkcioner, izložena većem stepenu kritike javnosti”.

Ne treba biti previše upućen u način na koji djeluju mediji da bi se došlo do zaključka da prefesionalni medijski hajkači iz Vijesti i Dana, suočeni sa neospornim činjenicama da su uhvaćeni u laži svu odgovornost svaljuju na NVO sa kojom godinama blisko sarađuju i fabrikuju brojne afere. Zbog daljeg sudskog procesa, ovom prilikom nećemo govoriti o dokazima koji će se čitati na sledećem ročištu.

Spin-mašina

Suđenjem protiv takozvanih ”reketaških medija” i njihovih saradnika iz MANS-a ovom pirilikom se nećemo više baviti, ali ovaj slučaj može poslužiti da se javnosti prikaže ”modus operandi” prije svih koncerna V(ij)esti i njihovih političkih nalogodavaca u borbi protiv neistomišljenika i medijske konkurencije.

Podsjetimo, Bećirović  je tužio Vijesti, Dan i MANS zbog saopštenja u kojem je ova NVO iznosila niz neistina na njegov račun nakon što je od tadašnje predsjednice Vrhovnog suda Vesne Medenice kupio zemljište.

Bećirović je kupovao zemljište od gotovo svakoga u Kolašinu ko je prodavao, a između ostalog kupio je i od tadašnje predsjednice Vrhovnog suda po tržišnoj cijeni, što je uredno konstatovala i Poreska uprava koja je radila procjenu i naplatila porez po cijeni koja je navedena u ugovoru.

Iako se niko nikad nije javio da kaže da je to sporna cijena, reketaškim medijima, prije svih koncernu Vijesti dovoljno je bilo što se  Medenica i Zoran Bećirović pominju u istoj rečenici pa da jedva dočekaju da lansiraju jednu od svojih čuvenih propagandnih spin-manipulacija.

Miodrag Miško Perović i Željko Ivanović: Perjanice medijskog reketiranja

Pozivajući se na MANS ”medijski gang” na čelu sa Miodragom Miškom Perovićem i Željkom Ivanovićem poznatijem pod nadimkom ”Govedo”, uz podršku Dana, činili su sve da prikažu kako je potpuno legalna transakcija kupoprodaje zemljišta ”obavljena preko of-šor firmi”, konstatujući da je to je ”klasičan primjer pranja novca”.

”Dokazi” koji su potkrjepljivali ovu priču svodili su se od prilike na ”argumente tipa ”Bećirović je korumpiran, to svi znaju” bez nekih dodatnih provjera činjenica.

Kako ”Medijski gang” targetira?

Kada je koncern ”Vijesti’, odnosno ”Medijski gang” završio sa karikiranjem stvarnosti Bećirović je predstavljen kao neko ko nastoji da korumpira visoke sudske zvaničnike kroz kupopredaju zemljišta, što predstavlja klasičan primjer sramne ”zamjene teza”.

Jasno je da su fabrikatori afera MANS, Vijesti i Dan imali metu koju je trebalo kompromitovati, a za svoje ciljeve nijesu prezali ni od zloupotrebe porodične tragedije vezane za smrt Bećirovićevog brata.

Advokat Borivoje Borović, po svemu sudeći na osnovu naloga organizovane kriminalne grupe, vršio je pritisak na sud sa ciljem da se javnosti predstavi kako je Bećirović kupovinom zemljišta od Vesne Medenice izvršio pritisak na sud kako bi ubica njegovog brata dobio veću kaznu.

To nije nikakva tajna jer je advokat Borović to izjavio preko reketaških medija Vijesti i Dan, koji su poznati po tome da daju prostor za klevete, manipulacije i laži bilo kome ko ide na ruku njihovih dnevnopolitičkih manipulativnih nastojanja.

U kratkim crtama to je pozadina čitave ”afere” u kojoj je pokušano krminalizovanje Bećirovića i tadašnje predsjednice vrhovnog suda Vesne Medenice. Ove laži i brutalna manipulacija medijskih reketaša se i danas koriste od strane izdajničko-svetosavskih, političko-reketaških krugova koji targetiraju portal Aktuelno.

”Crna trojka” se uključuje u hajku

Bez obzira na činjenice koje smo ovom pirlikom iznijeli da bi bi javnosti prikazali način na koji se fabrikuju afere od strane reketaških medija i  posebno ”medijkog ganaga”, to nije smetalo takozvanoj ”crnoj trojki” crnogorske politike Zdravku Krivokapiću, Aleksi Bečiću i Dritanu Abazoviću da stanu u odbarnu svojih saradnika i nalogodavaca.

Još u oktobru prošle godine dok nijesu ni stupili na funkcije koje sad obavljaju, njih trojica targetirali su Bećirovića i preko njega naravno portal Aktuleno koji se istakao kao nazavisni, kritički nastrojen medij.

Prvo je tadašnji novopečeni predsjednik Skupštine Aleksa Bečić  komentarisao sudski proces koji je po privatnoj tužbi Bećirovića pokrenut pred Osnovnim sudom u Podgorici protiv MANS-a, Vijesti i Dana, da bi se ovoj bizarnoj praksi priključili i tadašnji mandatar Zdravko Krivokapić i lider URA-e Dritan Abazović.

Krivokapić, Bečić i Abazović horski su u oktobru prošle godine, po naređenju svojih nalogodavaca iz medijskog i NVO sektora, u naručenom tekstu reketaško-režimskog glasila “Vijesti” napali Bećirovića zbog izjave pred Osnovnim sudom u Podgorici.

To je bio prvi slučaj u istoriji demokratije, ne samo u Crnoj Gori već i šire, da nosioci najviših funkcija buduće vlasti komentarišu navode koje je iznijela jedna od stranaka u sudskom sporu koji se vodi po privatnoj tužbi!?

Miodrag Miško Perović, Dritan Abazović i Gojko Perović: Slika govori više od 1.000 riječi o tome ko sprovodi hajku na nezavisne medije

Tada je počeo brutalan progon protiv portala Aktuelno koji kulminaciju doživljava ovih dana kada se na saslušanje u Tužilaštvo zbog kritički nastrojenih tekstova u kojima se otkrivaju veleizdajničke tendencije nove vlasti, poziva glavni urednik naše medijske kuće. Štafetu brutalne hajke na Aktuleno i Bećirovića sad je preuzeo pošteni kvazi-albanac URIN potpredsjednik Vade Dritan Abazović, o čemu je javnost i međunarodna zajednica dobro upoznata.

Bećirović godinama udarna tema “Vijesti”

Kolike su razmjere hajke, i propagandnih manipulacija koje koncern Vijesti sprovodi protiv Bećirovića i naravno portala Aktuelno, najlakše je zaključiti iz dokumenata koji su objavljeni u obliku knjige.

Jedna od lažnih vijesti – “ugroženi radnici”

Na Cetinju je 2017. godine objavljeno drugo dopunjeno, kapitalno djelo na 570 strana pod naslovom “Dosije II”, gdje su dokumentovane manipulacije i laži koje su mediji iz koncerna Daily pres (Vijesti i Monitor) uz dnevni list Dan objavljivali o Bećiroviću.

Slučaj sa zemljištem Vesne Medenice je samo jedan od mnoštva manipulacija kojima su se služili reketaški mediji. O Bećiroviću su Vijesti godinama objavljivale notorne laži, a da pri tom nijesu birali temu o kojoj će pisati. Laži su varirale od toga da iz Ski centra Kolašin 1470 “otpuštaju radnike bez razloga” (iako ne dolaze na posao po tri mjeseca), pa sve do bombastičnih tekstova koji obiluju neistinama, sa još bombastičnijim naslovima u kojima se pominju milioni, sumnjivi Rusi, veze sa državnim vrhom…

Voljeli da pišu o milionima i sumnjivim Rusima

Cilj tekstova je bio jasan – kriminalizovati Bećirovića na osnovu notornih laži i manipulacija, dovesti ga u vezu sa državnim vrhom i poželjno sa predsjednikom (tada premijerom) Milom Đukanovićem koji je krajnja, gotovo patološka, fiksacija vlasničke strukture Daily press.

Time bi putem manipulacija i serije lažnih vijesti, osim Bećirovića, bila kriminalizovana i ocrnjena vlast, država i ugrožena njena stabilnost i spoljnopolitička orjentacija ka NATO i EU integracijama.

I naravno, jedan od glavnih ciljeva konstruisanja lažnih afera protiv Bećirovića je pokušaj gašenja portala Aktuleno koji je postao stožer slobodnog novinarstva, kritičke misli i patriotske svijesti, što ”medijskom gangu” i njihovim saradnicima iz političke sfere uopšte ne odgovara. Jer njihov cilj je prije svega satiranje Crne Gore i svega crnogroskog, a Aktuelno i Bećirović su izgleda nepremostive prepreke u tim nastojanjima.

Stotine strana na kojima su zabilježene laži i manipulacije

Ovjde treba postaviti pitanje koliko su puta Vijesti ili neki mediji u okviru koncerna Daily press, objavile neistinu, a da pri tom nijesu dobili žalbu jer većina ljudi nije bila spremna na toliku mukotrpnu borbu i istrajnost da bi došli do izvinjenja kao Bećirović i njegov advokat Branko Čolović koji je vodio ”beskonačne” prepiske sa ombudsmanom Vijesti.

Aktuelno na meti

Osim pritisaka putem tekstova koji obiluju pogrešnim ili tendencioznim informacijama, vlasnička struktura Daily press-a koristi se još jednim metodom u cilju zastrašivanja i obračuna sa onima sa čijim stavovima nijesu saglasni – zloupotrebom sudskih organa. Kako izgleda taj način pritiska najbolje je na svojoj koži osjetio portal Aktuleno koji je na udaru novinara i vlasnika koncerna Daily press.

Podsjetimo, sinhronizovana i orkestrirana serija beskrupuloznih napada vlasničke strukture i dijela novinara medijskog koncerna Daily press, u čijem vlasništvu su Vijesti, na portal Aktuelno, putem zloupotrebe sudskih organa, doživjela je kulminaciju još prošle godine.

Za sada su novinari i vlasnici koncerna Daily press, na čelu sa Miodragom Miškom Perovićem i Željkom Ivanovićem podnijeli 16 tužbi protiv portala Aktuelno i traže preko 100.000 erua odštete!?

Na osnovu svega što je izneseno jasno je da određeni politički i medijski krugovi doživljavaju našu medijsku kuću kao najveću prijetnju svojim izdajničkim i subverzivnim nastojanjima, pa po svaku cijenu žele da nas ugase. Bilo putem političkih pritisaka, sudskih sporova, konstruisanja lažnih afera protiv osnivača… sredstva se ne biraju.

Ali ono što treba da raduje je da se crnogorska javnost polako budi i što počinje da prepoznaje obrazac djelovanja osvjedočenih medijskih reketaša koji funkcionišu po maniru organizovane grupe za klevetanje i javni linč, pa im ovakva taktika daje sve manje rezultata.

U.P.A.

Podijeli ovo na društvenim mrežama
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Klikni za komentar
Prijava
Notifikacija
guest
0 Komentara
Inline reakcije
Prokomentarišite i vi
Sponzor

Najčitanije