Povežite se sa nama

Medijsko reketiranje

REKETIRANJE SE I DALJE ISPLATI: ”Prdnjava” razotkrila šizofrene laži i strah sudova od ”medijske mafije”

Objavljeno

-

Podijeli ovo na društvenim mrežama
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Reketaši iz, kako su u javnosti poznati, medijsko-mafijaškog koncerna Vijesti, nedavno prodatog dorćolskim šanerima koji preko njih vrše prljavu kampanju protiv Crne Gore, pored toga što su potpuno izgubili kredibilitet, i dalje izazivaju strah kod pojedinih sudova.

To se najjasnije može vidjeti na primjeru portala Aktuelno, koji je već godinama na udaru udružene kampanje medijskih reketaša, njihovih političkih pokrovitelja i isprepadanih sudova.

Viši sud u Bijelom Polju prošle sedmice je presudio da naša medijska kuća mora da plati 2.000 eura reketa jednom od lidera ”medijskog ganga” Željku Ivanoviću, koji je u javnosti poznat pod nadimkom ”Govedo”, za naknadu duševnih bolova koje je, navodno, izazvao tekst ”Prdnjava”.

Bjelopoljski Viši sud tom prilikom je potvrdio presudu Osnovnog suda u Kolašinu koji je dosudio da moramo da platimo 2.000 eura reketa Ivanoviću. Pri tom su odbili našu žalbu za odbacivanje tužbe, ali je odbijen i pokušaj Ivanovića da dobije dodatni novac, jer je tražio da obeštećenje koje treba da mu plati portal Aktuelno bude 5.000 eura.

Željko Ivanović (LIJEVO, BEZ ŠEŠIRA), suvlasnik “Vijesti”, medijski reketaš i pokrovitelj SPC, mrzitelj Crne Gore, najveći fan Novaka Đokovića, priručni pendrek dorćolskih šanera – “Goveče” , “Govedo”, “Govedo sa krštenicom” – tako ga u svom dokumentarnom romanu “Miško Kesedžija i njegove bize (esej o montenegrinskom zlu) zovu autori Marko Vešović i Šeki Radončić”

Kao i nebrojeno puta do sada, Sud u Bijelom Polju uopšte nije uvažio veliki broj činjenica koje su išle u prilog odbacivanju tužbe. Prije svega potpuno su zanemarili nepobitnu činjenicu da je tekst ”Prdnjava” isprovociran Ivanovićevom kolumnom, u kojoj koristi slične, ako ne i gore, vrjednosne sudove zbog kojih portal Aktuelno plaća kazne!

Takođe nije uvažena ni više nego osnovana pravna argumentacija koju ćemo ovom prilikom ponovo izložiti.

Tužba ili uvreda za inteligenciju i moral?

Da bi izložili argumentaciju koja ide u prilog tvrdnjama da je portal Aktuelno samo reagovao na prozivke Ivanovića, i da je presuda neosnovana, vratićemo se na detalje tužbe koju su sročili, od pisanja ”operisani” medijski tajkun i njegov advokatski tim.

Ivanović je u tužbi koju je podnio krajem aprila prošle godine za tekst pod naslovom ”Prdnjava” (koji možete pročitati na označenom linku) pokazao neizmjeran nivo bestidnosti i licemjerja jer je iznosio gnusne neistine, crtao mete uredništvu i osnivačima naše medijske kuće, a portal Aktuelno je tužio zbog vrednosnih kvalifikacija koje on redovno koristi u svojim konfuznim pisanim brljotinama bez stila i duhovitosti koje naziva ”kolumnama”.

Ivanović sa suvlasnikom Vijesti Miškom Perovićem i liderima DF-a Andrijom Mandićem i Nebojšom Medojevićem

Već u prvim redovima tužbe Ivanović je iznio neisitnu navodeći da ga ”po ko zna koji put smišljeno i sa opasnom namjerom klevećemo”, kao i da ”nastavljamo besomučnu kampanju protiv tužioca nizom uvreda”.

Ivanović ovdje naravno laže. On lično i njegov medijski koncern za portal Aktuelno su nebitni, i sam dobro zna da tekst ”Prdnjava” nije nikakva kampanja protiv njega, već samo iznuđeni odgovor na ”kolumne” iz februara 2021. u kojima je dvije sedmice za redom pominjao portal Aktuelno.

Lik i djelo izuzetno netalentovanog novinara u pokušaju Željka Ivanovića i njegov propadajući medijski proizvod, koji je spašen prodajom dorćolskim šanerima, zanima uredništvo portala Aktuleno koliko i gledanje kako ”raste trava”.

Jasno je da je portal Aktuelno fiksacija ovog ”rusko-srpskog” propagandiste i njegovog koncerna o čemu svjedoči i preko 20 tužbi koje su podnijeli protiv nas! Toliki broj tužbi je više nego jasna naznaka hajke.

Ivanovića je takođe zaboljelo što napominjemo da je on u ” literaturi i među narodom poznat kao ”Govedo”.

Ali sud nije uvažio činjenicu da je Željko taj nadimak imao i prije nego je i osnovan portal Aktuelno a ostaće mu dok je živ, tako da je samo bezočni hir tužiti nas zbog te vrijednosne kvalifikacije.

Idemo dalje.

U tekstu pod naslovom ”Prdnjava” navodimo da je  ”naša medijska kuća opsesija ovog nepismenog srpsko-ruskog propagandiste i njegovih najbližih saradnika”, a zatim Ivanovića nazivamo ”Crnogorska Milijana Baletić (poznata ratna i poratna huškačica i pljuvačica)” .

Ivanović u tužbi navodi da ga bez ikakvih dokaza proglašavaom za ”srpsko ruskog propagandistu” i kaže da ga time ”brutalno vrijeđamo” jer kako tvrdi u tužbi, ”čitava domaća i regionalna javnost zna da je on iskreni i pravi patriota koji nije naplaćivao svoj patriotizam” takođe navodi da ga targetiramo kao ”kvislinga i izdajnika svoje države”.

Ovdje se radi o notornim lažima, što dokazuje okolnost da je koncern Vijesti, odnosno Daily press, čiji je Ivanović suvlasnik uzeo samo za posljednje parlamentarne izbore od konstituenata Demokratskog fronta pola miliona eura za kampanju, a prilažemo i dokaz.

TV Vijestiima je ispostavljena faktura na 335.193 eura, a Daily press dvije fakture na ukupno 122.298 eura.

Za parlamentarne izbore 2016. godine, kako nam je rečeno iz pouzdanih izvora, koncern Vijesti je od DF-a dobio 300.000 eura od čega je 150.000 samo za direktne prenose kampanje.

Dakle, kad ti ekstremni, tvrdokorni rusko-srpski politički savez kakav jeste DF sipa stotine hiljada, što si ti – rusko-srpski propagandista, plaćenik ili oličenje objektivnosti i ljubavi prema Crnoj Gori?

Čudo da je sud zanemario ovo pitanje…

Željko Ivanović ugostio Aleksandra Vučića kojeg gleda kao mlada djevojka svog ljubavnika dok sjede jednog proljećnog dana na cvjetnom proplanku: Objašnjava mu koliki je ”patriota”, 100 posto!

Što se tiče Ivanovićevog patriotizma, o tome crnogorska javnost sve zna, ali eto čisto da ilustrujemo to pitanjem – za koji je medij Aleksandar Vučić, koji ima neskrivene hegemonističko-okupatorske pretenzije prema Crnoj Gori, dao prvi intervju prilikom posjete našoj državi?

I naravno treba pitati sa direktorom kojeg medija se tada sastao? Sa Ivanovićem naravno.

”Patriota” Ivanović sa Draganom Đilasom

Takođe, od kad je kupljen od strane dorćolskih šanera, koncern Vijesti i Ivanović se iz petnih žila upinju da dokažu postojanje nekakvog ”asimptomatičnog” crnogorskog nacionalizma, čime diskredituju patriotske snage u Crnoj Gori i Crnogorce nastoje da izjednače sa kriminalcima.

To je valjda taj Ivanovićev patriotizam.

Što se tiče poređenja sa novinarkom Milijanom Baletić, to samo čovjek sa ozbiljnim poremećajem može da shvati kao klevetu, ili bilo kakav oblik uvrede i kampanje, pogotovo što je Ivanović i sam pominjao dotičnu kada je pojedine novinare nazivao njenim imenom. Ništa od ovoga sudovi u Bijelom Polju i Kolašinu nijesu uzeli u obzir! Ali idemo dalje, ima još!

”Prosječan građanin Željko”

Ivanoviću je takođe zasmetao i ovaj dio teksta ”Prdnjava”:

Veoma je tužno što je Ivanović umislio da mu ogromni novac koji ima može donijeti pismenost, čak i dar za pisanje, a još je tužnije što niko iz njegove okoline ne želi, ili ne smije da ga dobronamjerno posavjetuje da batali neuspješne literarne akrobacije, jer mu jednostavno ne ide”.

Beč – omiljeno mjesto za prosječnog građanina Crne Gore da kupi nekretninu

U svojoj dijagnozi-tužbi Ivanović navodi da smo tekst namjerno ”ilustrovali fotografijom sa broda Ivara Slipera bivšeg direktora Telenora Crna Gora”, kako bi ”manipulativno poslali sliku javnosti da tužilac raspolaže milionima i velikim bogatstvom”.

Sud je trebalo da zna da nam namjera nije bila da prikažemo da je jahta Ivanovićeva, niti nas je interesovalo čija je, ali dobro je što je dotični medijski tajkun priznao da je i sa čelnicima te kompanije imao prisne odnose. Fotografiju smo stavili kao ilustraciju jer nam je bilo interesantno koliko Ivanovićeva pojava na mnogo načina, estetski odudara od bilo kakvog ambijenta koji liči na luksuz ili stilsku sofisticiranost, makar to bila i jahta, kome god pripadala.

Ivanović zatim u tužbi navodi da mu smeta to što ističemo da ima veliko bogatstvo, i to naziva ”teškom klevetom za koju ne postoje dokazi” i dalje navodi ”da živi kao prosječan crnogorski građanin”.

Pitanje na koje Ivanović nije nikad odgovorio i koje mu Sud nije postavio, je sljedeće – da li je prosječan crnogorski građanin vlasnik 12 odsto akcija u medijskom koncernu čiji je dio nedavno prodat za osam miliona eura? Da li prosječan građanin posjeduje jedan ili dva stana u Beču, koji automobli ”prosječni građanin” vozi? Koji prosječan Mercedes vozi prosječan građanin?

Odgovor nijesmo dobili na sudu.

Orgija bestidnosti

Bestidni medijski tajkun orgiju manipulacija koju naziva tužbom završio je biserom!

On u tužbi ističe da mu je zasmetalo što  smo naveli da je ”suvlasnik propadajućeg medijskog koncerna (Ivanović) sinu dao ime po bivšem predsjedniku Crne Gore”.

U tužbi  je naveo ”da prelazimo klevetama na članove porodice što prevazilazi sve gnusobe koj je tuženi do sad plasirao”.

Dio bestidnog teksta punog govora mržnje u kojem Ivanović gnusno etiketira sina Slavka Mandića – Maksima

Ako je gnusoba pomenuti da je sinu, (koji je kada je pisan tekst radio u Vijestima pa je sasvim legitimno pomenuti ga, i to ga ne pominjemo ni u kakvom negativnom kontekstu), dao ime po bivšem predsjedniku Filipu Vujanoviću, što onda reći za Ivanovićev tabloid koji je punio stupce privatnim životima djece funkcionera bivše vlasti? A što reći za Ivanovićevu tendenciju ka gnusnosti kad je pomenuo ime sina vlasnika i urenika Skala radija Slavka Mandića, u polupismenom bestidnoj bljuvotini od teksta? Za te gadosti nikad nije odgovarao, ali zato Mandić jeste jer mu je odgovorio u kolumni. Bruka naših korumpiranih sudova!

Ivanovića je na kraju zaboljelo što se pozivamo na kratko remek-djelo od teksta Slavka Mandića, čiji je medij ugasio zahvaljajujući tužbama koje su iz straha prihvatali korumpirani i isprepadani sudovi bez trunke integriteta!

Jasno je da medijska batina u rukama neprijatelja Crne Gore koju drže Ivanović i njegov mentor Miodrag Miško Perović i dalje ima jak politički uticaj, a sudovi su i dalje u strahu od njihovih naslovnih strana.

U.P.A.

Podijeli ovo na društvenim mrežama
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Klikni za komentar
Prijava
Notifikacija
guest
0 Komentara
Inline reakcije
Prokomentarišite i vi
Sponzor

Najčitanije